Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:
• neposredno u prostorijama Agencije
• putem pošte na adresu Getaldićeva 31, 21000 Split, Hrvatska
• putem telefaxa na broj +385 21 671 349
• putem elektronske pošte na adresu info@explora.hr
Ugovaratelj/Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih. U pisanom prigovoru potrebno je navesti:
• ime i prezime korisnika usluge
• adresu korisnika usluge
• telefon korisnika usluge
Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.
Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.
Načini plaćanja | Opći uvjeti putovanja | Izjava o privatnosti | Korisni linkovi | Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi | Standardne informacije o putovanju
© 2015-2023 Okapi d.o.o. Sva prava pridržana.
Okapi d.o.o. | OIB: 70072177761 | IDK: HR-AB-21-060337651
developed by: proMEREO & myCreativeStudio