+385 (0)99 473 7131 / info@explora.hr

Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi

Sukladno članku 6. Zakona o pružanju usluga u turizmu (NN 130/17) i članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN br. 41/14., 110/15.), obavještavamo korisnike usluga da prigovor ili potrošačku pritužbu na obavljene usluge mogu ponijeti na sljedeće načine:

• neposredno u prostorijama Agencije

• putem pošte na adresu Getaldićeva 31, 21000 Split, Hrvatska

• putem telefaxa na broj +385 21 671 349 

• putem elektronske pošte na adresu info@explora.hr

Ugovaratelj/Korisnik usluge je dužan surađivati s Agencijom u dobroj namjeri da se otklone uzroci prigovora ili pritužbe te dostaviti svu relevantnu dokumentaciju potrebnu za rješavanje istih. U pisanom prigovoru potrebno je navesti:

• ime i prezime korisnika usluge

• adresu korisnika usluge

• telefon korisnika usluge

Svi osobni podaci navedeni u prigovoru bit će pohranjeni sukladno Općoj uredbi o zaštiti podataka i neće biti upotrijebljeni u druge svrhe.

Odgovor na Vaš prigovor ili potrošačku pritužbu dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana zaprimanja istog.

 

X