Što je to raspisani paket aranžman?
Agencija često osmišljava zanimljive programe putovanja, procjenjuje najbolji termin polaska i definira cijenu. Ako ovakve programe putovanja (paket aranžmane) objavi na svojim internetskih stranicama oni se nazivaju raspisani paket aranžmani. Prodaja je slobodna, a skupina se definira od svih pojedinaca, parova ili manjih družina koje se prijave za putovanje. Raspisani paket aranžman nije onaj koji je izrađen po narudžbi neke unaprijed definirane skupine putnika.
Što znači status putovanja u najavi?
Ovaj status odnosi se na izrađene programe putovanja koji još nemaju objavljeni datum polaska, a jako često ni cijenu. Putovanja s ovim statusom koriste posjetiteljima naše internetske stranice kako bi se informirali o programu putovanja, rasporedu obilazaka i znamenitostima koje su uključene u program. Za one koji namjeravaju kupiti neko od ovih putovanja, poželjno je agenciju obavijestiti o tome emailom kako bismo Vas pravodobno obavijestili kada željeno putovanje označimo statusom u prodaji.
Što znači status putovanja u prodaji?
Ovaj status odnosi se na programe putovanja s definiranim datumima polazaka i jasno naznačenom cijenom. U prodajnom ciklusu ovakav status pojavljuje se u početku, a dok se ne prijavi minimalni broj sudionika putovanja. Poželjno je da se putnici prijave za putovanje ako imaju namjeru konzumirati željeni paket aranžman, te nakon prijave izvrše uplatu rezervaciju. Ovo je preporučeno iz više razloga, a jedan je svakako popust koji se često primjenjuje za rane prijave.
Što se događa ako se za putovanje statusa u prodaji ne prijavi potreban minimalni broj sudionika?
Sve koji se prijave za putovanje prije statusa garantiranog polaska agencija redovito kontaktira. U slučaju da se u naznačenom roku ne prijavi dovoljan broj putnika koji osigurava realizaciju programa putovanja, agencija obavještava sve one koji su se prijavili i dogovara daljnje korake. Prijavljeni putnici ne snose nikakvu financijsku odgovornost ako putovanje ne dosegne status garantiranog polaska. Povrat svoje uplate će dobiti na svoj tekući račun, ili će uplatu prebaciti za neko drugo putovanje u istom ili drugom terminu.
Što znači status putovanja garantirano?
Ovaj status vezan je za putovanja s definiranim datumom polaska i cijenom, a za koja se prijavio potreban broj sudionika. Jedini slučaj kada se ovakvo putovanje ne realizira je ako već prijavljeni putnici otkažu odlazak na putovanje. U pravilu se putovanja sa statusom garantirano realiziraju.
Kako se prijavljujem za putovanje?
Za prijavu (ugovor o kupljenom paket aranžmanu) je potrebno ispuniti On-Line prijavu za putovanje u kojoj se osim osnovnih podataka o putniku (korisniku usluge) unose i podaci o putnom dokumentu, željenim osiguranjima i osobi / osobama s kojima dijelite hotelsku sobu. Vaša adresa elektronske pošte jedan je od obveznih unosa prilikom prijave.
Što očekivati nakon slanja On-Line prijave za putovanje?
Po primitku prijave agent će vas kontaktirati u ime agencije, potvrditi valjanost izvršene prijave, dogovoriti načine plaćanja i obaviti sve druge potrebne radnje. Rok u kojem se kontaktira prijavljenu osobu je jedan radni dan.
Kako mogu uplatiti putovanje (turistički paket aranžman)?
Uplate se vrše prema dinamici koju dogovarate s predstavnikom agencije osobno, putem elektronske pošte ili telefonski, a nakon prijave. U mogućnosti smo izdati predračun ili uplatnice sa svim potrebnim podacima za vršenje uplate. Uplate možete izvršiti u poslovnici agencije tijekom našeg radnog vremena. Za uplate s odgodom obvezno je korištenje kreditne kartice, najkasnije 15 dana prije polaska. Ovakve uplate moguće je obaviti u poslovnici ili off-line terećenjem kreditne kartice (telefonski).
Ako odustajete od putovanja za koje ste se prijavili i izvršili cjelokupnu ili djelomičnu uplatu.
U ovom slučaju korisnik je obvezan poslati kratku izjavu od otkazu polaska na putovanje, iili-ili preporučeno poštom ili elektronskom poštom. Troškovi otkaza putovanja ovise o Općim uvjetima organizacije turističkih paket aranžmana. Ako ste izvršili prijavu i uplatu police osiguranja od rizika otkaza putovanja od agencije ćete primiti potvrdu o zadržanom iznosu i objašnjenje kako zatražiti povrat sredstava od osiguravajuće kuće.
Načini plaćanja | Opći uvjeti putovanja | Izjava o privatnosti | Korisni linkovi | Način podnošenja prigovora i potrošačkih pritužbi | Standardne informacije o putovanju
© 2015-2023 Okapi d.o.o. Sva prava pridržana.
Okapi d.o.o. | OIB: 70072177761 | IDK: HR-AB-21-060337651
developed by: proMEREO & myCreativeStudio